9 Ekim 2011 Pazar

Ona serzeniş

Eceliyim artık düşlerimin, aşklarımın... İçimde yeşeren her ne var ise hepsinin eceliyim...İnançlarımı yitirdim seni sevmek uğruna, gülüşlerimi kaybettim... Olur da bir gün dönmeye karar verirsen samimiyetimi anla diye kendimden bile vazgeçtim senin uğruna... Katili oldum seninle düşlediğim doğmamış çocuklarımın... Karabasan gibi çöktük hayatlarımıza.Sen benden gidince "yanlış zamanda" yaşanmışlıklarımız kaldı bir tek geriye, bir de inkar edişlerimiz...Şimdilerde ise samimiyetsizlikle yaşıyorum ilişkilerimi... Herkes gibi bende düşünmeden, sormadan,sorgulamadan, en önemlisi hissetmeden "benimsin" diye biliyorum.Hunharca katlediyorum bedenleri sırf sana inat diye.Kıyamıyorum en değerli cümlelerimi gereksiz insanlarda harcamaya.Değerli olan değerinde kalsın,isterse sonum o olsun istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder